Bölüm 1 için https://teknoparse.com/mount-and-blade-2-bannerlord-bildigimiz-her-sey-bolum-1/ linkine tıklayabilirsiniz.
Mount and Blade 2: Bannerlord Ülkeler / Taraflar
Bannerlord’daki her ülke, bir karakter yaratmaya başladığınız ve nereden geleceğinize karar verdiğiniz andan itibaren ortaya çıkacak olan kendine özgü bir tarihe, kültüre ve askeri taktiğe sahiptir. Bununla birlikte, hiçbir şeye kilitli değilsiniz ve grev yaparak ev aramak için yeni bir yer ve çalışmak için yeni bir ülke bulabilirsin.
Bu ğlkeler sadece homojen krallıklar değildir. Küçük fraksiyonlar, dikkat çekmek isteyen lordlar, paralı gruplar, kültler ve kardeşliklerin bulunduğu imparatorluklardır. Battarian Wolfskins’ler kurtlar gibi yaşayan şiddetli savaşçıların bir klanıdır, örneğin, Calradian İmparatorluğu’na ait olan koloniler, atlarla olan becerilerini benimseyerek, bozkır komşularına (ve bazen düşmanlarına) benziyor.
Calradian EmpireBannerlord
Büyük Calradian İmparatorluğu, Bannerlord’un Roma veya Bizans İmparatorluğu’dur. Etli, güçlü ve oyun yörüngede. Aslında, iç savaşa bölünmüş, oyunculara taraf tutma, yeniden düzenleme ya da herkes kavga ederken diğerlerini ezme fırsatı tanıyan üç ülke gibi. İmparatorluk ağır süvari, mızrak ve silah saldırılarını sever.
Vlandia
Dayandıkları Normanlar gibi Vlanyalılar da madeni para için savaşan savaşçılar ve paralı askerler olarak başladılar, ancak sonunda kendi krallıklarını kurdukları İmparatorluk tarafından kendilerine verilen topraklara yerleştiler. Vlanyalılar çok fazla bölgeye sahipler, ancak görünüşe göre herkesle iyi geçinemiyor. İyi bir kavga seven bir sürü iç çatışma ve efendi bekliyoruz. Güçlü süvari ve tatar yayı için bir tutku var.
Khuzait Hanlığı
Khuzait Hanlığı’nın yaylaları, Bannderlord’un Ghengis Han’ı altındaki Moğollar’ın analoğudur, fakat aynı zamanda Hazarlar gibi diğer bozkır halklarıdır. Bu, bir imparatorluk inşası için basamaklardan ayrıldıktan sonra. Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, o zaman, Khuzait savaşçıları, özellikle ata bindiklerinde yay ile oldukça kullanışlıdırlar. Bu at okçusu, Hanlığın komşularına karşı en güçlü silahıdır.
Battania
Çeşitli Kelt krallıklarından ilham alan Battania, düşmanlarına gece baskınları, orman pusuları ve bir tepe kalesinin duvarlarının arkasından çıkan ölümcül longbow’larla sınırlarını koruyor. Ve bunu çok yapmak zorunda kaldılar, çünkü tıpkı tarihi progenitörleri gibi, tarihsel olarak İmparatorlukla, ama daha yakın zamanda Vlandiyalılardan oldukça kötü istilalarla uğraşmak zorunda kaldılar.
Aserai
Aserai, kum tepeleri, vahalar ve dağların arasında, haritanın en kurak yerlerinde yaşar. TaleWorlds, İspanya’yı fethetmeden önce Ortadoğu kabileleri ve krallıklarını inceledi. Savaşta mızrak, yay, kısa kılıç ve ciritlerle savaşırlar. Özellikle atlarını severler ve Aserai atları benzersiz özelliklere sahip olacaktır.
Mount and Blade 2: Bannerlord’daki Dövüş Mekanikleri
Bannerlord’un savaşı, en basit şekliyle, doğru yönde saldırmak ve engellemekle ilgilidir. Saldırıları düşmanın savunmadığı yerlere hedef almak ve zamanlamak ve takip eden saldırıları engelleyebileceğinizden emin olmak üzerinedir. Tabii ki, bu sadece yakın dövüş için, ve oyun aynı zamanda geniş kapsamlı bir savaşa sahip olacak.
Her şeyi karmaşık hale getirmek, tekme atmak ve hissetmek gibi şeylerin ilavesidir; İstatistiklerini, düşmanın istatistiklerini, giydiğin zırhı, ne kadar hızlı olduğunu ve oyunun altında altında çalışan fizik simülasyonunu da göz önünde bulundurmalısın.
Silah fiziği nedeniyle, bir kılıç sadece bir kılıç değildir: bıçak, mızrak, savunma vb. Bu şeyler bir savaşın özelliklerini değiştirebilir, kurnazsanız hesaba katmak isteyeceğiniz bir şeydir. Bu parçalar, silahın uzunluğunu, kütlesini ve ağırlık dağılımını belirler. Daha uzun bir silah daha fazla menzile sahip, ağır bir silah daha yavaş fakat daha güçlü, ağırlık dağılımı ise hızınızı etkiliyor. Silah tipi de açıkça önemli. Bir kılıç mızrak gibi çalışmaz ve bir mızrak topuzdan farklı hissedecektir.
Bir avuç haydutla karşı karşıya kaldığınızda kendinizi nasıl idare edeceğinizi bilmek kolaydır, peki ya ordular? Bu büyük çaplı savaşlar, savaş alanı boyunca uzanan birleştirilmiş bir silah kuvvetini yönetmeye çalışırken taktikleri karışıma atar. Bir lider olarak, emirlerinizi subaylarınıza atabilir ve onları gelişmiş oluşumlara koyabilirsiniz, ancak onları dışarıda bırakmak yerine emir almak için baş honcho olmayabilir.